سبد خريد
 
نام کالا تعداد کالا  
قيمت کل : 0 ريال
 
جستجو
 
 
مترجم گوگل
 
 
آمار
 
120468
کل بازديدها :
20159
بازديدهاي امسال :
1729
بازديدهاي اين ماه :
6
بازديدهاي امروز :
2
کاربران آنلاين :
39
اعضاي سايت :
0
اعضاي جديد :
 
نظر سنجی
 
نظر شما درمورد این سایت چیست ؟

 
ورود اعضا
 
 
مقايسه کالاها
 
نام کالا  
 
گفتگوی زنده
 
 
تبلیغات
 
کتاب درسی
پخش خودکار های پیرسز
انواع زونکن های اداری
چراغ مطالعه
دروس کمک درسی هنرستان
انواع رول پرنیتر
لوازم هنری
انواع تخته پاکن وایت برد
 
گروهها
 
 
مقالات
 
صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که خوردن آن تأکید شده اما متأسفانه، امروزه اهمیت چندانی به ‌آن داده نمی شود و اغلب افراد، خوردن صبحانه را از رژیم غذایی خود حذف کرده و در عوض ناهار را مفصل می خورند. تحقیقات نشان داده کودکانی که ناهار آنها مواد غذایی سالم و مغذی می باشد فعالیت فکری بهتر و هوشیاری و تمرکز بالاتری دارند. کنترل کردن کودکان در خوردن مواد غذایی و اینکه چه بخورند و چه نخورند و فهماندن این مطلب که چه مواد غذایی سالم‌تر و مناسب‌تر برای آنها می باشد، کار سختی است. تسلیم نشدن کودکان در برابر وسوسه خوردن پیتزا، نوشابه، و سیب زمینی سرخ کرده و مواد غذایی از این قبیل کار دشواری می باشد؛ بنابراین پدران و مادران، به‌ویژه مادران وظیفه دارند کودکان را به سمت و سوی تغذیه مناسب و مفید هدایت کرده و با ترفندهای مؤثر و مناسب، آنها را به سمت خوردن مواد غذایی سالم تشویق و ترغیب کنند. • اگر قرار است فرزندان شما، ناهار را در مدرسه و در بیرون از منزل صرف کنند بهتر است مواد غذایی سالم و با کیفیت رادر منزل برای آنها آماده و همراه آنها کنید تا در مدرسه و به‌هنگام وقت ناهار، آن را میل نمایند. از دادن انواع غذاهای آماده (Fast food) و غذاهای فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس به فرزندان جداً اجتناب نمائید. زیرا این نوع غذاها حاوی مقادیر زیادی سدیم و یا سایر مواد افزودنی می باشد که برای بدن بسیار مضرند. • اگر فرزند شما، غذایی را که دیشب در منزل تهیه کرده و شامل مرغ و سبزیجات می باشد، دوست دارد می توانید باقی مانده غذا را در ظرف مخصوص غذا (که غذا را گرم نگه می دارد) ریخته و برای ناهار فرزندتان آماده کنید، حتی می توانید کوفته ریزه (کوفته قل‌قلی) درست کرده و آن را به شکل یک ساندویچ خوشمزه برای ناهار او آماده نمائید؛ اگر غذای شب برنج و سبزیجات بوده می توانید آن را با چندین تکه گوشت مرغ و یا گوشت قرمز همراه کرده و برای ناهار او در نظر بگیرید. • می توان در وعده ناهار بجای خوردن ساندویچ سوسیس و کالباس، چیپس و شیرینی، مواد غذایی سالم‌تری مانند خوردن ساندویچ مرغ همراه با کمی میوه مانند انگور، و یا کمی سبزیجات مانند هویج را در نظر گفت. • اگر قرار است که فرزند شما، ناهار با خود ببرد بهتر است ظرف غذای مناسبی را برای او تهیه نمائید که غذا را گرم و تازه نگه دارد. البته به او یادآوری نمائید که قبل از خوردن غذا، دستهایش را بشوید. مواد-غذایی-سالم-برای-ناهار-کودکان-در-مدرسه-1


  • اصفهان شاپ